неделя, 19 февруари 2012 г.

Шей Мичел: "Това не беше последния път, в който видяхте Мая"

Как ви хареса модното шоу?
Аз абсолютно се влюбих в него. Обичам всичко, което излиза.
Какво те кара да си фен на дрехите на Badgley Mischka?
Винаги има толкова много блясък у тях и такова внимание към всеки един детайл.
Нека да се върнем към "Малки Сладки Лъжкини". Мая и Емили имаха голяма драма в 20-ти епизод. Това ли е последния път, в който видяхме Мая за този сезон?
Не искам да издавам много, но ще кажа това: "Това не беше последния път, в който видяхте Мая."
Каква беше твоята реакция, когато разбра кой е "А"?
Аз бях шокирана. Супер шокирана- и сега съм наистина развълнувана всички да разберат кой е.
Мислиш ли, че другите момичета понякога ''избутват'' Емили?
Мисля, че в първи сезон може би да, но не и сега. Емили стана много по-силна, тя вече не е слабото малко момиченце.
Някакви големи планове за "Свети Валентин"?
Аз не празнувам "Свети Валентин". Мисля, че трябва да казваме на хората до себе си, че ги обичаме всеки ден. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар